بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

کارمندی یا کارآفرینی

یجوری همیشه از کارافرین بت ساخته شده که احساس میکنیم کارمند بودن بده.
"کارآفرین‌ها گله می‌کنند که دو روز نباشیم تکلیف فردایمان روشن نیست! زندگی‌مان شده پرداخت حقوق کارمندان و وصول طلب و پرداخت بدهی و کاش کارمند بودیم تا این مشکلات نبود.
کارمندها هم گمان می‌کنند که مستحق درآمد بالاتری هستند و اگر صاحب کار باشند دیگر به مرخصی گرفتن و زندگی مطابق میل دیگران نیازی نیست"
کارمند فقط و فقط به بالادستش که مدیرشه جواب‌ پس میده، شاغل آزاد باید به همه ی عالم و ادم و به تعداد مشتریاش پاسخگو باشه و مسیولیت سنگینیه. کارمند هر روز میدونه چه کارهایی رو باید به بهترین شکل انجام بده و اینکارها براش لیست شده، اما شاغل آزاد از صبح تا شب باید در مورد صدها مسیله ی ریز و درشت تصمیم بگیره و خیلی خستگی ذهنی بهمراه داره. کارمند بعد از یکساعت مشخص، کارو میزاره کنار و راحت به ابعاد دیگه ی زندگیش میپردازه، شاغل ازاد وقتش منعطفه ولی نه بمنظور اینکه هر وقت حال کرد کار میکنه، بلکه اغلب مجبوره از کارهای کویچک زندگیش هم برای کار بزنه.
کارمند میتونه فقط توی یک حوزه تخصص داشته باشه، شاغل ازاد تا وقتی بیزینسش پا بگیره، باید ارتباط با مشتری، بازاریابی، تولید و پشتیبانی رو خودش انجام بده و...
در هر دو صورت، افراد میتونن با مدیریت درست و اولویت بندی کاملا موفق و راضی باشن و به زندگیشون کیفیت بدن..
پ.ن: در یکسال اخیر بخاطر کرونا،‌ تصور میکردم ریزش بیمه عمر زیاد باشه، اما با تعجب دیدم خیلی از مشتریهامون، بیمه ی دوم هم ثبت کردن. ولی جالب اینه که تمامشون‌ کارمند بودن. کارمندها امنیت مالی زیادتری دارن که متاسفانه در مشاغل آزاد بسختی بدست می اد.



هر شغلی که دارید، برای بیمه عمر و سرمایه گذاری بصورت آنلاین و غیر حضوری در خدمتتون هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد