بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر در ایران بر اساس بیمه عمرکشورهای پیشرفته

مدیرعامل بیمه ایران معین و عضوشورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران گفت: بیمه زندگی نامه “مان” از نمونه های خارجی چیزی کم نداشته و قابلیت رقابت پذیری با بیمه نامه های داخلی، خارجی و بین المللی را دارد.

ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه مطالعات کارشناسی برای بیمه نامه های زندگی یا بیمه نامه جامع عمر و سرمایه گذاری را درسال 93 آغاز کردیم، افزود: دراین بازه زمانی به صورت دقیق نقاط قوت و ضعف بیمه نامه های فعلی بازار را سنجش کردیم.

وی افزود: این درحالی بود که همزمان مطالعه برروی بیمه نامه های زندگی کشورهای اروپایی،آسیای جنوب شرقی، استرالیا،آفریقا  و کشورهای مشخصی همانند ژاپن،کره جنوبی وهندوستان که از ما دراین زمینه پیشرفته تر هستند را شروع کردیم.

عضو شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران با اشاره به اینکه سهم بیمه نامه های زندگی درکشور های پیشرفته حدود  55  درصد از کل بازار بیمه ای این کشورهاست،تصریح کرد: هم اکنون سهم بیمه نامه های عمرانفرادی درایران کمتر از 3 درصد و مجموع سهم بیمه نامه های عمر،زندگی و سرمایه گذاری نزدیک به 9 درصد است که با توجه به سهم بیمه نامه های زندگی درکشورهای پیشرفته که 55  درصد می باشد سهم بسیارپایینی است.

حمیدی درباره دلایل ضریب نفوذ بالای این بیمه نامه در این کشورها اظهارداشت: این  بیمه نامه دراین کشورها به یک ضرورت تبدیل و نهادینه شده است به طوریکه در سبد خرید خانوار ها به عنوان یک کالای ضروری جایگاه دائمی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طبق آمارموجود دراین کشورها هر فرد به طور متوسط بین 2 تا 3 فقره بیمه نامه عمرانفرادی دارد همچنین تحقیقات ما نشان می دهد درکشورکانادا تعداد کثیری از انواع بیمه نامه عمر، جامع و زندگی وجود دارد.

مدیرعامل بیمه ایران معین اضافه کرد: البته دلیل دیگری که از بیمه نامه های  عمر و زندگی درایران به خوبی استقبال نشده به ضعف این بیمه نامه ها باز می گردد که باید اصلاح می شد.

حمیدی با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت هیات مدیره بیمه ایران توسعه بیمه نامه های زندگی است، ادامه داد: درهمین راستا و پس ازتحقیقات بسیار بیمه ” مان” را که قابلیت رقابت پذیری با بیمه نامه های عمر، پس انداز وانفرادی خارجی و داخلی را طراحی و روانه بازارکردیم.

وی با توجه به آمار بالای جمعیت جوان کشور، ظرفیت بالقوه این بیمه نامه را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: شرکت های بیمه ای باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرده و ضریب نفوذ بیمه نامه های زندگی که بسیارنیز سود مند است را افزایش دهند.

مدیر عامل بیمه ایران معین در پاسخ به این سووال که با وجود بیمه نامه جامع زندگی در بیمه ایران به چه دلیل  بیمه نامه جدیدی طراحی و به بازار عرضه شد ، تصریح کرد: سهم بیمه نامه های عمر بیمه ایران درپایان سال 92 13 از کل بازار بیمه ای کشور فقط 20 درصد بود که این سهم با کل حق بیمه تولیدی بیمه ایران که حداقل  45 درصد از کل بازاراست توازون ندارد.

حمیدی ادامه داد: معتقدم بیمه نامه جامع زندگی بیمه ایران بیمه نامه کاملی نبوده و توانایی رقابت با بیمه نامه های سایر شرکت ها را نداشت از این رو، با نیازسنجی از بازارموجود  بیمه نامه “مان” را طراحی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین بیمه نامه های عمر و زندگی در ایران با سایر کشورهاست و آیا این تفاوت ها می تواند دلیل عدم استقبال مخاطبان باشد نیز گفت: پایه تمامی بیمه نامه های عمر وسرمایه گذاری دردنیا یکی است و تنها درارائه و میزان خدمات این بیمه نامه ها با یکدیگر تفاوت دارند و این موضوع می تواند دلیل عدم استقبال مخاطبان باشد.

مدیرعامل بیمه ایران معین تصریح کرد:بر همین اساس با خلق بیمه نامه “مان” اشکالات سایر بیمه نامه های داخلی را برطرف کرده وبیمه نامه ای مطلوب و مشتری پسند به بازار عرضه شد.

وی درباره میزان رضایتمندی از فروش بیمه “مان” نیز گفت:طبق آمارنزدیک به 77 هزار نفر این بیمه نامه را از نمایندگان و شبکه فروش بیمه ایران خریداری کرده و از عرضه آن با توجه به مدت محدود ی که فروش آن آغاز شده است رضایت داریم.

حمیدی درباره اینکه درکدام استان ها این بیمه نامه  فروش بیشتری داشته است عنوان کرد:پس از استان تهران مردم خراسان رضوی بیشترین استقبال را از این بیمه نامه داشته اند  و با توجه به مزیت های بالقوه و بالفعل آن روز به روز بر فروش این بیمه نامه افزوده می شود.

عضو شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران درپاسخ به این سوال که چرا مردم درکشورما بیشتر ترجیح می دهند منابع نقد خود را در بانک ها سرمایه گذاری کنند نه در بیمه، تصریح کرد: یکی از دلایل این موضوع تورمی بودن اقتصاد کشورماست هنگامی که تورم بالا می رود و بازارهای دیگر به ظاهر جذابیت بیشتری دارند کسی برای خرید بیمه نامه های زندگی اقدام نمی کند این درحالی است که خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز مزیت های فراوانی درکنار سرمایه گذاری برای دارنده آن  ایجاد می کند که درهیچ بازار دیگری نمی توان به آن دست پیدا کرد.

وی درباره برخی از مزیت های بیمه نامه های عمر وزندگی عنوان کرد: شما وقتی نقدینگی دارید و آن را دربانک و یا سایر حوزه ها همچون مسکن سرمایه گذاری می کنید فقط ازسود ارزش افزوده بهره مند می شوید اما اگربا خرید بیمه نامه های عمر وزندگی دراین حوزه سرمایه گذاری کنیداز مزایای جانبی آن همانند پوشش درمانی بیماری های فراگیر همانند سرطان، قلبی وعروقی واعمال جراحی سنگین که هزینه های پزشکی گزافی برای بیمارایجاد می کند می توانید  بهره مند شوید همچنین این بیمه نامه خطرفوت به هر دلیل را نیز تحت پوشش دارد که درهیچ سرمایه گذاری دیگری نمی توانید این مزایا را باهم وبه صورت یکجا داشته باشید.


نحوه پرداخت اقساط بیمه عمر


 مشتریان عزیز ازین پس میتوانند ، اقساط خود را به صورت ذیل پرداخت کنند:

توجه:

شناسه پرداخت (شناسه واریز) یک کد هفده رقمی است که در هر صفحه ی دفترچه بیمه عمر شما نوشته شده است . 

  • روش های دیگر:

- پرداخت از دستگاه کارتخوان بانک ملت (فقط با کارت ملت)

کارت/ رمز/ انتقال وجه/ حسابهای اصلی کارت/ سایر حسابهای متمرکز/ شماره حساب ( مندرج در فیش اقساط و یا مندرج در صفحه پرداختی بیمه نامه شما )/ مبلغ/ شناسه/ تایید .

- پرداخت از طریق دستگاه های pos موجود در نمایندگی های بیمه ایران .

- مراجعه به داخل شعب بانک ملت در کشور . 


IFrame IFrame

مزایای بیمه مان

مزایای بیمه مان

  1. عدم وجود محدودیت سنی در پذیرش بیمه شده و قابلیت صدور بیمه زندگی مان از بدو تولد تا۱۰۶سالگی
  2. محاسبه سود پرداختی به بیمه گذاران به صورت روز شمار
  3. امکان پرداخت حق بیمه بصورت یکجا ء سالیانه ویا اقساط شش ماهه ء سه ماه و ماهیانه
  4. امکان تعیین حالت ثابت یا افزایش هم برای حق بیمه هم برای سرمایه فوت
  5. امکان دریافت وام تا ۹۰درصدارزش باز خریدی بیمه نامه از پایان سال دوم بدون نیاز به ضامن
  6. مشارکت بیمه گذار در۸۵درصد منافع حاصله از سرمایه گذاری بیمه گر بر روی ذخیره ریاضی بیمه نامه زندگی مان  علاوه بر سود تضمینی
  7. امکان تبدیل کل یا بخشی از اندوخته به بیمه مستمری (بازنشستگی )در سررسید بیمه نامه
  8. امکان پرداخت وجهی مازاد بر حق بیمه مقرر به عنوان آورده اولیه به بیمه
  9. امکان بازخرید بیمه نامه بدون محدویت زمانی در صورت وجود ارزش بازخریدی
  10. امکان فسخ قرارداد و عودت حق بیمه پرداختی در صورت انصراف بیمه گذار از ادامه قرارداد در فاصله کمتر از زمان صدور

پوشش های بیمه مان (کلیک کنید)

  1. پوشش سرمایه فوت در اثرحادثه حداکثر تا 4/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  2. پوشش سرمایه فوت عادی حداکثر تا 4/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
  3. پوشش اضافی پرداخت غرامت در صورت نقض عضور و از کارافتادگی کامل و دائم کلی و جزئی دراثرحادثه حداکثر تا ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
  4. پوشش پرداخت هزینه های پزشکی ناشی از وقوع خطرات مشمول بیمه حوادث حداکثر تا۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
  5. پوشش رضافی معافیت از پراخت حق بیمه در صورت ازکارافتادگی کامل و دائم بیمه گذار بدلیل وقوع
  6. حادثه تا پایان بیمه نامه حداکثرتا ۷۰ سالگی بیمه شده
  7. پوشش مستمری سالیانه از کارافتادگی به میزان ۱تا۳برابر آخرین حق بیمه پرداختی سالیانه به مدت
  8. ۱۰ سال درصورت از کارافتادگی دائم و کلی بیمه گذار به علت حادثه
  9. پوشش پرداخت هزینه مربوط به بیمه های خاص (سکته قلبی ‌ء سکته مغزی ء جراحی عروق و کرونرقلب ء پیوند اصلی اعضای بدن ) حداکثر تا ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
  10. پوشش پرداخت هزینه های مربوط به سرطان حداکثر تا ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
  11. پوشش تکمیلی رایگان آخرین سال حیات پوشش رایگان فوت بر اثر حادثه ‌حداکثر تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و به مدت ۷روز در فاصله زمانی فیمابین تکمیل پرسشنامه و صدور بیمه زندگی مان


استان ها ، شعب و نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی مان تا پایان دهه اول اردیبهشت ماه سال ۹۴ به شرح زیر می باشد .

 

پنج استان برتر :

نام استان

رتبه
استان تهران ۱
استان خراسان رضوی ۲
استان اصفهان ۳
استان فارس ۴
استان گیلان

۵