بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

رشد 70 درصدی بیمه عمر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در نشست گفت: در نه ماهه اول سال، شاهد رشد ۲۰ درصدی حق بیمه ها و ۲۳ درصدی خسارت های پرداختی بودیم. همچنین ضریب نفوذ بیمه به رقم ۲,۲ درصد در پایان سال ۹۵ رسید که با رشد ۲۰ درصدی حق بیمه ها در سال جاری، امیدوارم شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در پایان سال ۹۶ باشیم.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به سه رشته پر طرف دار بیمه ای گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۰ درصد بیمه نامه ها در شخص ثالث، درمان و بیمه زندگی صادر شده  و این نشان می دهد بیمه های بازرگانی در بطن زندگی مردم نفوذ کرده و با استقبال روز افزون مواجه شده است.

دکتر همتی با اشاره به حوادث تلخ سال گذشته گفت: در یک سال گذشته حوادث تلخی در کشور رخ داد که مردم ما را متاثر کرد  اما  خوشبختانه صنعت بیمه در پرداخت خسارات آنها سربلند بود که حوادث پلاسکو، قطار سمنان، معدن یورت و زلزله کرمانشاه بخشی از آنها به شمار می آید.

رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت  ۸۰ میلیارد تومان خسارت بابت زلزله کرمانشاه تا کنون توسط شرکت های بیمه خبر داد و گفت: برآورد ما از تعهدات صنعت بیمه ۱۷۰ میلیارد تومان است که با تکمیل پرونده ها به بیمه گذاران پرداخت می شود.

رئیس شورای عالی بیمه، بیمه عمر را در ایجاد اطمینان و امید به آینده مردم موثر دانست و گفت: خوشبختانه این بیمه نامه در ۲ سال گذشته با استقبال خوبی  از سوی مردم مواجه بوده و ۷۰ درصد رشد داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد