بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

سوالات متداول بیمه عمر

آیا بیمه جامع زندگی بیمه ایران پرداخت آنلاین یا الکترونیکی نیز دارد ؟

با تلاش همکاران بیمه ایران از تاریخ 10/10/91 امکان پرداخت الکترونیکی نیز امکان پذیر می گردد.

آیا امکان صدور بیمه نامه جامع زندگی برای نوزادان تازه به دنیا آمده امکان پذیر است ؟

شرایط سنی صدور بیمه عمر جامع زندگی در بیمه ایران از نوزاد به دنیا آمده تا شخص 65 ساله امکان پذیر می باشد .

:تاخیر در پرداخت حق بیمه

در صورتیکه پرداخت اقساط حق بیمه و یا قسمتی از حق بیمه بیش از یک ماه بتاخیر افتد بطریق ذیل رفتار خواهد شد. الف) بیمه ن امه هائیکه اقساط حق بیمه آن سه سال تمام پرداخت نشده باشد تبدیل خود به خود و بدون هیچگونه تشریفاتی باطل است و حق بیمه‌های دریافتی قابل استرداد نخواهد بود. ب) بیمه نامه هائیکه حداقل اقساط حق بیمه آن سه سال تمام پرداخته شده باشد تبدیل به بیمه نامه مخففی از همان نوع می‌شود و دیگر از بابت آن حق بیمه‌ای دریافت نمی‌گردد.

بیماریهای صعب العلاج شامل چه نوع بیماریهایی می باشد ؟

بیماریهای پرهزینه و صعب العلاج عبارتند است از :  سکته قلبی یا مغزی ، جراحی عروق کرونر ، پیوند اعضا و انواع سرطان

شرایط دریافت وام در بیمه عمر جامع زندگی ؟

سپری شدن حداقل 2 سال از افتتاح بیمه نامه و داشتن مدارک زیر :

اصل بیمه نامه ، کارت ملی و 2 عدد کپی و مراجعه به واحد اشخاص شعب مورد نظر بیمه ایران

چه اشخاصی نیاز به معاینه پزشکی و آزمایشات قبل از صدور بیمه نامه دارند ؟

افراد بالای 50 سال الی 65 سال و افرادی که مایلند که سرمایه فوت اولیه آنها بالاتر از 250.000.000 ریال باشد مشمول معاینه و آزمایشات می باشند.

بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه ایران برای آزمایشات پزشکی ؟

بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه ایران برای انجام آزمایشات پزشکی عبارتند است از : بیمارستان پاسارگاد و ...

مورد استفاده کنندگان بیمه عمر پس از فوت چه اشخاصی هستند ؟

مورد استفاده کنندگان بیمه عمر پس از فوت در صورت اعلام شخص در هنگام صدور بیمه نامه اشخاص معرفی شده و در غیر اینصورت وراث قانونی وی می باشند.

از چه سنی تا چند سالگی می توان بیمه عمر را باز کرد ؟

از سن 1 تا 65 سالگی

در صورت فوت و یا جمع شدن نمایندگی بیمه تکلیف بیمه نامه های صادره آن نمایندگی چه می شود ؟

کلیه تعهدات بیمه ای و بیمه نامه های نماینگی ها زیر نظر بیمه ایران بوده و با ارایه شماره بیمه نامه به هر یک از نماینگان بیمه و یا امور نماینگان بیمه ایران می توان آدرس نمایندگی ، نماینده جایگزین و یا شعبه ای که کار این نمایندگی را پیگیری می نماید را جستجو و پیدا نمود.

مدارک لازم جهت گرفتن سرمایه از بیمه عمر را نام ببرید؟

الف – بیمه نامه و ضمایم آن ب- قبوض رسید حق بیمه های پرداختی ج - کارت شنا سایی ورونوشت آن و در صورتیکه پرداخت سرمایه در صورت فوت باشد در اولین فرصت و حداکثر تا یک ماه از طرف استفاده کننده یا بیمه گذار کتبا" و با ذکر دلیل فوت به اطلاع بیمه گر برسد و علاوه بر مدارک فوق مدارک ذیل برای رسیدگی در اختیار بیمه گر قرارگیرد 1- گواهی رسمی فوت 2 - گواهی مشروح آخرین پزشک معالج که در آن علت بیماری شرح و سیر آن ذکر شده باشد . 3 - در صورتیکه فوت بر اثر حادثه باشد گزارش حادثه که توسط مراجع ذی صلاح تهیه شده باشد 4 - در صورتیکه استفاده کنندگان مشخص نشده باشند گواهی انحصار وراثت

استثنائات در بیمه نامه حامی شامل چه مواردی می شود ؟

فوت ناشی از جنگ ، عمل دشمن خارجی ، عملیات خصمانه ، جنگ داخلی ، یاغیگری ، بلوا ، انقلاب یا قیام ، شورش ، اعتصاب کارگران یا تعطیلی از طرف کارفرما در مقابله با اعتصاب کارگران ، جنبش های دسته جمعی ، واکنش هسته ای ، تششعات اتمی یا آلودگی رادیواکتیو ، هر گونه اعمال مجرمانه و غیر قانونی که منجر به فوت شود . 

فوت ناشی از حوادث طبیعی شامل : سیل ، زلزله و آتشفشان

دوره انتظاربیمه نامه ، فوت ناشی از بیماری حداقل 90 روز می باشد و فوت ناشی از حادثه دارای دوره انتظار نمی باشد .

 

تاثیر بیمه عمر بر زندگی

مهم ترین تائیر بیمه عمر ، تامین هزینه های بازماندگان شماست .درست هنگامی که از نظر احساسی بسیار درمانده هستند.  مصیبت از دست دادن یک عزیز در زندگی به اندازه ای بزرگ است که هیچ چیز نمی تواند آن را پر کند، اما مبلغ زیادی که از بیمه ی عمر بیمه ایران دریافت می کنند، حداقل نگرانی های مالی آنها را کاهش می دهد.


هیچ کدام نمی دانیم آیا ثانیه ای دیگر زنده هستیم یا خیر...حتی اگر در نهایت سلامت باشیم. این یک واقعیت است که هرگز نمی خواهیم به آن فکر کنیم و از درنگ به آن می گریزیم. بعنوان یک انسان که زندگی اجتماعی دارد و زندگی افرادی به او وابسته است، باید مسئولیت پذیر باشیم.

لحظه ای تصور کنیم "اگر همین الان زندگی را وداع گویم چه بر سر خانواده ام خواهد آمد؟"
در زیر چند سناریوی متفاوت را در نظر می گیریم و دلایل داشتن بیمه عمر را بررسی می کنیم:

اگر جوان و مجرد هستید:

بیمه عمر برای جوانان

بعد از فوتتان والدین و نزدیکانتان ، به شدت شوکه می شوند. هیچ جیز بدتر از، ازدست دادن یک جوان نیست. چه از قبل بیماری داشتید یا ناگهان به دلایل آلودگی هوا، آلودگی تشعشعاتی، استرس و غیره که تعداد آنها کم نیست دچار مرگ ناگهانی شوید، والدین شرایط بسیار سختی را خواهند گذراند. درصد کمی از مبلغ دریافتی از بیمه عمر شما (دو برابر آنچه در قرارداد نوشتید) ، می تواند مراسم پرخرج فوت یک جوان که دوستان بسیاری دارد را تامین کند. می تواند کمک بزرگی به خرید مسکن برای والدین یا خواهر و برادرتان شود. می تواند به صورت مقرری و ماهیانه به والدینتان پرداخت شود. می تواند بنا بر وصیتی که خودتان کردید به دوست یا نامزدتان تعلق گیرد و یادگاری بزرگی برای او بماند.
 

اگر تازه ازدواج کرده باشید:

بیمه عمر برای متاهل ها

مخارج زندگی برای دو جوان تازه ازدواج کرده در دنیای اقتصادی امروز و شرایط استخدام ها و کاهش درآمدها بسیار زیاد است. اگر شما هم همانند 90 در صد دیگر زن و مردهای تازه ازدواج کرده ی ایرانی و بخصوص تهرانی باشید، هر دو باید کار کنید تا بتوانید سقف یک خانه ی اجاره ای را بالای سرتان نگاه دارید، قبوض را بپردازید، مخارج روزانه را تامین کنید و یک زندگی استاندارد داشته باشید.
اگر در این حین یکی از شما فوت کند، چه اتفاقی می افتد؟ شریکتان باید به تنهایی زندگی کند. در نتیجه تمام مخارج بر دوش او می افتد و نمی تواند زندگی نرمال خود را ادامه دهد. با دریافت مبلغ بیمه ی شما می تواند زندگی خود را حفط کند و حتی اگر به منزل پدری برگردد خود مستقلا مخارج خود را پرداخت کند.
 

اگر بچه دارید:

بیمه عمر برای فرزندان

هر اتفاقی برای خودمان بیافتد مهم نیست، اما کوچکترین مسئله ای که فرزندمان را از نظر ذهنی یا جسمی تهدید کند، به شدت بهم می ریزیم. کسانی که بچه دار هستند، بدون هیچ درنگ و دلیلی باید خود و همسرشان را بیمه کنند. اگر همین ثانیه بمیریم و فرزندمان تنها بماند چه می شود. با چه پولی بزرگ می شود؟ آیا برای فرزندمان از جمله ی " خدا خودش روزی رسان است" استفاده می کنیم؟ آیا روزی در حد سیر شدن شکمش خواهد بود؟ آیا می تواند همانند دیگر همسن و سال های خود تحصیل کند؟ چه بر سر او خواهد آمد؟
تصمیم درست شما می تواند آینده ی او را تامین کند. و موجب شود که تنها درد فرزند، درد بی والدی بماند.
 

اگر کهنسال هستید:

بیمه عمر برای سالمندان نمایندگی ایزدی

هیچ چیز شیرین تر از زندگی نیست. اگر 120 سال هم داشته باشیم ، بازهم نمی خواهیم زندگی را بدرود گوئیم. در کهنسالی، ممکن است در خانه ی سالمندان زندگی کنیم، چندین نوه و نتیجه داشته باشیم، شاید هم هیچ کس دیگر سراغی از ما نمی گیرد. بیمه عمر ما پس از رفتنمان می تواند به موسسات خیریه واریز شود و کمی از بار گناهانی که داریم کم کند. می تواند هزینه ی خانه ی سالمندان همسرمان را بدهد. می تواند به تمام فرزندانمان کمک کند و گره ای از گره هایشان باز کند و در نهایت می تواند همواره عزیز و بزرگ نگهمان دارد.

حال که با قسمت کوچکی از مزایای بیمه ی عمر آشنا شدید، برای مشاوره ی کامل با ما تماس بگیرید. به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را در شرایط خود بگیرید. منتظر تماستان هستیم: 09124222794-02188343606-02188831243 ایزدی

بیمه عمر به زبان ساده

بیمه عمر نوعی از بیمه است که شما میتوانید با پرداخت مبلغی بصورت ماهیانه ، سه ماه ، شش ماهه ، سالیانه و یا یکجا و مدت انتظاری ( بیش از 5 سال ) علاوه بر دریافت سرمایه ای قابل توجه بعنوان اصل و سود از امتیازات زیادی برخوردار شوید . 

  • انواع بیمه عمر کدام است ؟ 

بیمه عمر و پس انداز - بیمه نوزادان ، کودکان ، نوجوانان - بیمه عمر جامع زندگی - بیمه تمام عمر - بیمه عمر زمانی - حامی ( هزینه های کفن و دفن)

بیمه جهیزیه - بیمه مهریه و ....

  • متداولترین بیمه های عمر عبارتند از : بیمه جامع زندگی - بیمه عمر نوزادان ، کودکان و نوجوانان - بیمه عمر و پس انداز

 

  • مزایای بیمه عمر و جامع زندگی و بیمه عمر نوزادان ، کودکان و نوجوانان 

- دریافت سرمایه ای قابل توجه در پایان مدت انتظار که متناسب است با میزان پرداختی شما ، سن ، شغل ، سوابق پزشکی خانواده و میزان سرمایه درخواستی برای فوت 

- دریافت مستمری ، شما میتوانید بجای دریافت سرمایه فوق ، درخواست مستمری بصورت مادام العمر یا با تعیین مدت زمان دلخواهتان شوید . در  صورت فوت ناگهانی شخص ، پرداخت مستمری تا 10 سال اول بعد از پایان قرارداد به وراث امکان پذیر می باشد . 

- پرداخت وام بدون ضامن و معرف و مقررات دست و پاگیر ، در پایان سالهای دوم ، چهارم ، ششم و ... با بازپرداخت سه ماهه ، شش ماهه ، یک ساله ، دو و سه ساله با انتخاب شما . 

- پرداخت هزینه های امراض خاص نظیر سکته های قلبی و مغزی ، پیوند اعضا ، انواع سرطان ، جراحی عروق کرونر ، فلج اطفال ، التهاب مغزی کودکان و ...

- امکان پرداخت حق بیمه بصورت ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه ، سالانه و یا یکجا با انتخاب شما انجام پذیر می باشد . 

- پرداخت ها میتواند بصورت الکترونیک ( کارت خوان ، دستگاه خودپرداز ، اینترنت ) و یا مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک های طرف قرارداد با بیمه ایران در کل کشور صورت پذیرد . 

- امکان تغییر حق بیمه انتخابی در هر زمان وجود دارد . 

- در صورت بروز نقص عضو از پرداخت مابقی حق بیمه معاف خواهید شد . 

- در صورت فوت عادی علاوه بر اصل و سود مبلغ سرمایه فوت نیز به وراث انتخابی شما پرداخت خواهد شد .

- در صورت فوت در اثر حادثه علاوه بر اصل و سود مبلغ سرمایه تا 3 برابر به وراث انتخابی شما پرداخت خواهد شد . 

- در صورت پشیمانی از ادامه قرارداد ، هر زمان قادر به فسخ و دریافت مبلغ بازخریدی مندرج در بیمه نامه شوید و یا امتیازات خود را به شخص دیگری منتقل و واگذار نمائید . 

- نرخ سود این بیمه نامه تا 10 سال اول 18% و بعد از آن 15% است . 

- زمان تعویض دفترچه به شما اطلاع داده میشود . 

- این بیمه نامه از بدو تولد نوزادان تا افراد 65 سالگی قابل صدور می باشد.

مشاوره و صدور و ارسال بیمه نامه عمر تا آدرس شما رایگان میباشد.

مشاوره رایگان بیمه عمر