بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

بیمه عمر| دریافت حقوق بازنشستگی

بیمه عمر ایران، اعطای وام و دریافت بازنشستگی و مستمری و بیمه جامع زندگی

مشاوره بیمه عمر با ویدیوکال

هیچی جای مشاوره ی فیس تو فیس رو نمیگیره. یکسال اخیر هم که‌ همه سعی میکنیم کمتر با دیگران در ارتباط رو در رو باشیم. با امکاناتی که امروز داریم، چرا همچنان روشهای سنتی رو انتخاب کنیم؟ با ویدیوکال واتس اپ، راحت میشه سوالهاتون رو درمورد بیمه ی مناسبتون بپرسید و بهترین تصمیم رو بگیرید..

مشتاق دیدن چهره ی عزیزان هستم

09212059746

بیمه عمر افراد مسن

 خیلی از جوونای قدیم، خودشون ازم میپرسن که آیا اونا هم میتونن بیمه شن؟ توی این سن هدفشون هم سرمایه گذاریه و هم بهره مندی از پوشش بیمه عمر.

اما اگه بچه هاشون برای مامان باباشون بیمه بخوان، معمولا "سرمایه فوت" براشون مهمه.
به دلایلی، اغلب مشتریای ما در اوایل تاسیس نمایندگی (یعنی سال هشتاد و چهار) همین حدود سن رو داشتن، خوشبختانه همشون هم سالم هستن و غیر از دو مورد سکته مشکلی نداشتن. بعضیاشون ده ساله گرفته بودن بعضیاشون پانزده ساله که همشون بازخرید کردن
درسته که سن ایده آلی برای سرمایه گذاری نیست اما دیر هم نیست! هیچ وقت دیر نیست. لطفا برای بابا ماماناتون سقف زنده بودن تعیین نکنید. وقتی به فرزندان عزیزان با این رده ی سنی مشاوره میدم، میگن اوووو دیگه پونزده سال دیگه که بابام زنده نیسسس... اولا این باور غلطه. دوما اگر خدای نکرده فوت صورت بگیره ، ارزش بازخرید و سرمایه فوت هر دو میرسه به ورثه. پس در هر دو حالت ارزش سرمایه گذاری داره.
شادی رو برای شما و مامان باباهاتون آرزو میکنم

نقص عضو


نقص عضو، پوششی که آدما خیلی دوست ندارن در موردش حرف بزنن. امیدوارم برای هیچکس پیش میاد ولی متاسفانه سالیانه سیصد هزار نفر فقط معلول ناشی از تصادف رانندگی داریم! در ویدیوی پایین توضیحات کامل این پوشش رو مشاهده کنید

پوشش نقص عضو

بازنشستگی در ده قسط


یادم نمیاد این تبلیغ بیمه عمر دقیقا از کجا شروع شد، ولی هرچیه از سال نود و پنج، هر روز حداقل یکنفر زنگ‌ میزنه و میگه طرح بازنشستگی با **ده قسط** رو میخوام. این صرفا یه جمله ی تبلیغاتیه. دروغ نیست ولی تبلیغاتیه

بیمه عمر معجزه نیست

خب می دونیم که #بیمه_عمر یچیز بدرد بخوره. هم پول ذخیره می کنیم، هم پوشش های بیماری های اصلی رو داریم، و هم روی پولمون سود میاد. #وام و مزایای دیگه هم بماند.
اما بدلیل تبلیغات رویایی برخی دوستان غیر نماینده، و ذهنیت یک شبه به پول رسیدن برخی از جوانترها، گاهی وقتا انتظار افراد، از مبلغی که بیمه به بیمه شده میده عجیب غریب میشه. مثلا پیش اومده فردی با حق بیمه صد هزار تومن انتظار دریافت چهار‌ میلیارد از بیمه داره.
و چون منطق سوددهی بیمه و هر صنف دیگه ای در هیچ کجای دنیا با ریاضی ذهنش جور در نمیاد میگه پس اصن نمیخوام. اصن نه ذخیره می کنم، نه پوشش میخوام، نه سود میخوام..
والا بلا منطق بیمه عمر و سرمایه گذاری خیلی ساده و سر راسته.
بهرحال این راهی هست که میشه با مبالغ خرد خرد در دراز مدت یه سرمایه گذاری بی ریسک و دردسر داشت.
بیمه عمر توی بیمه ایران از سال بیست و چهار بوده. چیز جدیدی نیست. افراد بسیاری در این سالها از این بیمه بهره مند شدن.
شما هم دوست داشتین افتخار بدید و به جمع ما بیمه عمریا بپیوندید
09212059746
88343606